maanantai 18. marraskuuta 2013

Tähdenlento

Mietin hetken, että kirjoitanko tätä postausta, mutta koska kirjoitan tätä blogia lähinnä itselleni niin päätin uskaltaa kirjoittaa.  (mitenköhän saisin ihmiset löytämään blogini, tai siis lähinnä ne, jotka ovat kokeneet samoja asioita ja haluaisivat vertaistukea??)
 
 
Sanon sen suoraan. Minulla on melko vahva olo, että olen raskaana. Tai jos en ole, niin kroppani huijaa minua nyt todenteolla. Koskaan aikaisemmin en ole saanut tällaisia "valeoireita" ellen ole ollut raskaana. Silloinkaan en ole oireillut ennen plussaa. Nythän on vasta kp27/30, tosin kierto saattaa olla pidentynyt tuosta 30:stä KU:n jälkeen, ja n. dpo 9.
 
 
Eilen se tunne iski. Tunne siitä, että olen raskaana.
Pienet tuikkailut alavatsassa ja oikealla puolella (siltä puolelta irtosi munarakkula tässä kierrossa), orastava selkäkipu, vilu, aristavat rinnat sekä SE TUNNE kertovat, että jotain ihanaa voisi olla tapahtumassa. Lisäksi eilen seisoessani keittiössä, yhtäkkiä pääni läpi pyyhkäisi jokin ja tuntui, että pyörryn, tai siis kuvittelen, että siltä voisi pyörtyminen tuntua, en ole koskaan pyörtynyt. TIlanne kesti ihan hetken, mutta menin heti sohvalle makaamaan. Anoppi kysyi heti "Oletko raskaana?".
 
 
Koko iltapäivän ja illan olin ihan jäässä ja tänä aamuna alkoi kurkkukipu. Toki voihan olla, että kaikki johtuu vain alkavasta flunssasta, mutta silti minulla on se tunne. Ja äsken tunsin vähäistä kuvotusta.
 
 
Voi kunpa tämä olisi sitä ihteään. Se, että "oireita" olisi jo nyt, antaa minulle uskoa, että tällä kertaa kaikki voisi mennäkin hyvin.
 
 
Ainiin, ja eilen illalla ajoimme miehen kanssa mökille ja hän näki tähdenlennon. Sanoi nähneensä niitä paljon viime aikoina. " Harmi kun en voi kertoa mitä olen toivonut, koska silloin se ei toteudu", hän lisäsi. Tottakai tiesin, mitä hän on toivonut. Hetken päästä meidän edestä pyyhkäisi jälleen tähdenlento ja me molemme näimme sen. Uskon, että toivoimme samaa asiaa hiljaa mielissämme.
 
 
Seuraava yönä näin unta, että laitoin vastasyntynyttä vaunuihin nukkumaan ja oli hirveän kuuma. En tiennyt mitä vauvalle olisi pitänyt pukea päälle:) Jos olisin nyt raskaana syntyisi vauva heinä-elokuussa 2014 ja silloin todennäköisesti olisi kuuma.

2 kommenttia:

  1. Rosuliina, voi kunpa!!! Kunpa kehosi antaisi oikeita merkkejä, kunpa unesi kävisi toteen <3

    Mietit tekstin alussa, että kuinka saisit ihmiset löytämään blogiisi. Suosittelen liittymistä blogilistalle (ei vaadi kuin sen, että käy kerran kirjautumassa). Ja jos lisäisit tähän "lukijat"-gadgetin, niin tätä olisi ehkä helpompi jäädä seurailemaan - minäkin tajusin vasta tänään, että kuinka saan tämän omalle listalleni! Mutta ehkä olenkin vähän hidas :D

    Halaus <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Keiju sanoistasi <3

    Hmm, missä minun pitää käydä käydä kirjautumassa?
    Yritän lisätä myös tuon lukijat-gadgetin.

    VastaaPoista