torstai 12. joulukuuta 2013

Miksi?

Miksi nämä negatiiviset ajatukset valtaavat mieleni? 
Miksi hyvä ystäväni raskautui ensimmäisestä yrityskerrasta?
Miksi en voi lakata ajattelemasta, että minun pitäisi olla siinä tilassa hänen sijastaan?
Miksi olen näin kamala ihminen? 
Miksi inhottavat ajatukset valtaavat mieleni kun en näe ystävääni?
Miksi pystyn käyttäytymään järkevästi kun näen hänet?
Miksi pelkään nähdä hänen raskausmahansa?
Miksi katkeruus ja suru valtaavat mieleni kun näen vauvamahan?
Miksi minua ei aidosti kiinnosta ystäväni kuulumiset raskauteen liittyen? 
Miksi en voi jauhaa tyttöjen illassa omista vastoinkäymisistäni uudelleen ja uudelleen, vaan meidän pitää keskustella ystäväni raskaudesta?
Miksi pelkään, että he unohtavat minun vaikeudet?
Miksi en voi vaan raskautua kun ovulaatiotesti näyttää plussaa ja rakastelemme mieheni kanssa juuri oikeaan aikaan?
Miksi se munasolu ei voi kohdata sitä siittiötä ja matkata sitten kohtuun?
Miksi raskaus ei voi jatkua ongelmitta loppuun asti?
Miksi minun pitää olla tässä kirjoittamassa jotain hölmöä miksi?-postausta?


6 kommenttia:

  1. Mä oon tässä viikon verran ekan inssin jälkimainingeissa miettinyt sata kertaa päivässä, MIKSI SE EI ONNISTU? Miks se ei vaan voi onnistua ja tää painajainen loppua..

    VastaaPoista
  2. Tai miksi raskaus ei voi minään kertana olla normaali, lapsen syntymään päättyvä raskaus. Miksi sen täytyy aina keskeytyä? Niin epäreilua kaikki tämä.

    VastaaPoista
  3. Voi tytöt <3 täällä liikutaan nyt taas vaihteeksi syvissä vesissä. Pelkään, että myrkytän mieleni näillä ajatuksilla. Pakko vaan uskoa, että vuosi 2014 on meidän vuosi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on sun kanssa niin samanlaiset "historiat" että uskallan sanoa että tiedän miltä susta tuntuu. Allekirjoitan jokaisen listan miksi-väittämän. Itse pohdin aivan samoja asioita. Jos joskus törmätään täällä pääkaupunkiseudun kaduilla (minut tunnistaa siitä että ei ole lastenvaunuja tai isoa mahaa), niin halataan ja juodaan kahvit sen kunniaksi että ollaan samassa veneessä ;)

      Poista
    2. Harmaata Lunta <3 sait hymyn kasvoilleni. Halataan kun tavataan:) Minullakaan ei ole lastenvaunuja eikä isoa maahaa. Toistaiseksi kuitenkin on vielä toivonkipinä silmissä.

      Poista
    3. :-) täälläkin hymyillään!

      Poista