keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

ONNELLINEN

Olen viimeksi tainnut olla näin onnellinen viime vuonna omissa häissä. Rakenneultrassa selvisi nimittäin, että kaikki on niin hyvin kun vaan tässä vaiheessa voi todeta olevan. Pikkuinen vastasi viikkoja (tai omiin laskuihin nähden oli muutaman päivän edellä) ja kaikki rakenteet olivat ok. Pikkuinen näytti meille kuinka notkea on viemällä jalat kasvojensa edestä suoraan pään yli pitäen samalla polvien takaa käsillä kiinni <3 Saimme tästä todistusaineistoakin  kuvan muodossa. Voi kuinka ihanaa jonain päivänä näyttää tuo kuva hänelle itselleen.
 
Päätimme ultrahetkellä selvittää sukupuolenkin. Näytti vahvasti siltä, että little PRINCE is on its way <3. Kyynelhanat aukesivat kun tämän kuulin ja mies kuulemma luuli, että olin pettynyt sukupuoleen:) Enhän minä tietenkään ollut pettynyt vaan niin kovin onnellinen. Jokin puuttuva pala loksahti kohdalleen siinä tilanteessa. Lähdimme kättäriltä molemmat hymyillen kuin Naantalin auringot!
 
Tiistain jälkeen olen tuntenut aivan suunnattoman suurta kiitollisuutta ja onnellisuutta. Sekä mieheni että minun mielestä raskaudesta tuli todella paljon konkreettisempi kun saimme kuulla, että kaikki on hyvin ja tiedämme pienen pojan olevan matkalla luoksemme. Tuntuu, että tällä hetkellä mikään ei harmita minua. Olen vain niin onnellinen.

10 kommenttia:

  1. Oi! Onnea ihanista uutistista! Ja voi, poika! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä, ihana pieni poika <3
      Odota vaan, kohta sinullakin on tämä päivä edessä.

      Poista
  2. Oi, onnea onnea!! Itse kävelin ihan sumussa rakenneultrasta kuvien kanssa ulos ja toistelin vaan, että ohhoh, poika. Siis ei enää "se" vaan "hän". Nautiskele ihmeessä tuosta tunteesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks Xena! Kyllä tästä raskaudesta aikalailla on tullut nautittua erilailla rakenneultran jälkeen. Hankintojakin uskaltauduin tekemään ja nyt on syöttötuoli vauvasetteineen tilattu ja vaunut valittuina:)

      Poista
  3. Onnea ihan hirmuisesti!!! :) Upeaa, että kaikki on hyvin.

    VastaaPoista