maanantai 21. lokakuuta 2013

Aloitus

Onko sulla joskus ikävä ollut jotain jota ei ehkä olekaan?
Onko sulla koskaan ikävä tullut, vaikket tiedä mitä edes kaipaatkaan? 

Niinkuin pieni satu johon lapsena uskoit, menettänyt hohteen on kokonaan  
tai niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan, ole edes ollut olemassakaan

 
Ootko omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee, et huomaakaan?  
Päiviä lyhyitä tai pitkiä joista et koskaan saanut otettakaan?  
Minulla on suunnaton ikävä sinne, mistä en koskaan oo kuullutkaan 
minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan

 
Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä 
Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä

 
Tunsitko sä joskus tulisen hetken ja sanoit nyt aloitetaan uudestaan?  
Huomasitko sitten sen elämäsi hetken kohta jo menneen menojaan  
Sinulla on suunnaton ikävä sinne, mistä et koskaan oo kuullutkaan  
Sinä olet kauan jo minua kaivannut, minua ei varmasti olekaan

 
Sinulla on ikävä, sinulla on suunnaton ikävä  
Sinulla on ikävä, sinulla on suunnaton ikävä


-Pave Maijanen-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti